نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
بازیکنان خوبی داریم، تیم خوبی داریم ولی سازماندهی نداریم ...

بازیکنان خوبی داریم، تیم خوبی داریم ولی سازماندهی نداریم ...

یوونتوس در دو دیدار اخیر خود در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و سری آ ایتالیا نتایج نا امید کننده ای گرفته و این موضوع همه را نگران کرده است. در همین رابطه لوچانو موجی مدیر اسبق تیم یوونتوس در مصاحبه ای به این موضوع پرداخت.

 

مدیر دوست داشتنی تیم یوونتوس در این باره گفت:

 

مقابل سویا، یوونتوس کم فروغی را دیدم و یک سویای مجهز در دفاع و هافبک. به هرحال پیش می آید و تساوی عادلانه بود.

 

او افزود:

 

بازیکنان قوی هستند، تیم قوی می باشد و فقط باید سازماندهی شوند. این فقط یک بازی بود و خطری متوجه یووه نیست و در کل فکر نمی کنم از این به بعد مشکلی پیش بیاد.

 

موجی در ادامه گفت:

 

یووه به عنوان یک باشگاه قدرتمند در اذهان مردم متولد شد، اما در واقع یک مدرسه است و هر کسی در این تیم کار کند، تفاوتش با تیم های دیگر را تشخیص می دهد و نتایجی که تا امروز گرفته هم به همین دلیل می باشد. وقتی من در ناپولی بودم، میگفتند ناپولی قوی ترین باشگاه دنیاست ولی فقط به این خاطر بود که مارادونا بهترین بازیکن دنیا بود.

 

او ادامه داد:

 

کارم را به عنوان استعدادیاب شروع کردم و در طول زمان با به عهده گرفتن مهمترین مناصب بزرگ شدم. از صفر شروع کردن خیلی چیز ها به من آموخته است. استایل ادار ی یووه حالتی بیزینسی دارد، نگاه به درآمدها و مخارج. چیزی که در سایر باشگاه ها اتفاق نمی افتد و برای همین اینقدر بدهکار هستند.

 

موجی در بخش بعدی گفت:

 

امروز یووه بهترین بازیکن ناپولی و رم را جذب می کند و آنها را ضعیف میکند، با چه چیزی؟ به لطف استعداد یاب هایش بوگبا را با قرارداد آزاد جذب می کند و با فروش آن، ایگوایین و پیانیچ را می خرد. کمی شبیه همان کاری که من کردم؛ زیدان را با 150 میلیون لیره فروختم و بوفون، ندود و تورام را خریدم که ستون پایه های قدرت یووه بودند.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
فراز بزرگ نیا
فراز بزرگ نیا«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: